Kurio 7S 7,0 inch / rood / 8,00 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kurio 7S 7,0 inch / rood / 8,00 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

haakma 25-01-2015

Gekocht voor onze 7 jarige dochter; voldoet haar prima, al doet ze veel spelletjes die voor geïnstalleerd zijn. Internet surfen werkt erg traag en onhandig, is daar niet erg geschikt voor. Dochter kijkt wel veel filmpjes op YouTube, dit is geen probleem, redt ze zichzelf mee. Erg handig is ook het oudergedeelte is redelijk instelbaar, had wat uitgebreider gekund dat er wat meer keuzes zijn; internet is alles of niets. Accu is snel leeg en laad erg langzaam op, moet bijna een nacht in de lader voordat ie vol is. mini usb aansluiting is kwetsbaar, vooral voor kleine kinderen. Rubber bescherming is erg handig, is al diverse malen van de bank gevallen zonder schade. Al met al redelijk maar voor kinderen rond de 10 jaar al niet meer bij de tijd denk ik.

jab7869 23-11-2014

Mijn zoon heeft deze zelf bij elkaar gespaard en was helemaal enthousiast. Daar is inmiddels niet veel meer van over. Voornamelijk Engelstalige spellen op Kurio gebied, niet kunnen downloaden van spellen van Google play, al met al een erg dure miskoop voor een 7 jarige... erg verdrietig en mijn advies is dus ook vooral niet kopen. Beter een normale Android tablet kopen met een goede beschermhoes.